11 Ocak 2010 Pazartesi

ETKİNLİK İNCELEME


1-Dönem planı hazırlama: Plan hazırlamak zor bir iş ancak ileride öğretmen olcağız ve bunları hazırlamak zorundayız.Bu yüzden gerekli bir etkinlik olduğunu düsşünüyorum.


2-Öğretmenin okuldaki bir günü:
Bu etkinliği öğretmenimizle konuşarak yaptık.Ancak;etkinlik bizden öğretmenimizi bir gün boyunca incelememizi istiyor.Bu yüzden etkinliğin pek amacına ulaşamadığını düşünüyorum.



3-Öğrencinin okuldaki bir günü:
Bu etkinlik de bizden bir öğrenciyi tüm gün boyunca izlememizi istiyor fakat bu imkansız birşey.Biz staja öğretmenin ders anlatımını izlemek için gidiyoruz.Öğrenciyi neden incelememizi istiyorlar anlayamadım açıkcası.



4-Dersin düzenlenmesi ve aşamaları
: Bu etkinliğin yararlı olduğunu düşünüyorum.



5-Öğretim yöntem ve teknikleri
: Aslında bu etkinlik gerçekten faydalı bir etkinlik fakat staja gittiğim okuldaki öğretmenim çok fazla etkinlik kullanmıyordu bu yüzden etkinliğin çok da amacına hizmet edebildiğini düşünmüyorum.



6-Eğitim de son yönelimler ve değerler:
Gereksiz bir etkinlik olduğunu düşünüyorum.

1 yorum:

  1. keşke su gereksiz olarak gördüğün ' Eğitim de son yönelimler ve değerler ' hakkında olan raporu da yazsaydın :D gereksiz olmasına katılıyorum ve netten bi örnek bulamadım , bu arada ben de nefte okuyorum :)

    YanıtlaSil