9 Aralık 2009 Çarşamba

staja giderken çektiğim sıkıntılar

Staja giderken çektiğim sıkıntlar...


Adnan menderes mahallesinde bulunan 23 Nisan ilköğretim okuluna staja gidiyorum. Okulum Balıkesir'deki diğer ilköğretim okulların göre gelişmiş bir okul aslında ancak evime oldukça uzak bir yerde bulunuyor.



Staja giderken hepimiz bir takım zorluklarla karşılaşıyoruz.Benim sorunum evime oldukça uzak olması.Başlarda benim için gerçekten sorundu. İki tane otobüs değiştirmem gerekiyordu. Eee malum topuklu ayakkabılar...Yürümek onlarla zor da olsa kızların vazgeçilmezleri:) Ancak bu sorun sonraları benim için güzel adımlara dönüştü. Geçen sene ehliyet almıştım ancak trafiğe çıkmaya korkuyordum.Staj okulumun uzakta olması benim araba kullanmama yardımcı oldu.Trafiğe çıkma korkumu yendim.



Staja gitmeyi bir angarya olarak görmüyorum.Hazırlanmak,öğretmen gibi giyinmek,staja gitmek,okulda stajer de olsa bir öğretmen olarak bulunmak,öğrencilerle vakit geçirmek benim hoşuma gidiyor:) haliyle karşılaştığım zorluklar da beni pek etkilemiyor.


1 yorum:

  1. Umarım çektiğin bütün sıkıntılar sonunda bir öğretmen olmanı sağlamıştır. Raporlar için teşekkür ederim şimdi de ben bir stajer öğrenciyim .)

    YanıtlaSil